Sunday, June 17, 2012

inceput de sfarsit si sfarsit de inceput.

urasc unele reguli.cateodata mi se pune pata si incep sa le incalc. da,d-aia nu scriu cu litera mare la inceputul propozitiei acum.poate o sa scriu pe parcurs. nu stiu. ma rog. incep.

~Andrei- nume random.fals. dar persoana din povestea mea ce poarta acest nume e cat se poate de reala. din pacate sau nu!! nu stiu inca! :| 
~Patricia- sora mea de... lasa ca stie ea ce fel se sora mi-e
~Claudiu-(poate brother-in-law pe facebook.ma mai gandesc.)in general mi-e tovaras :)
~Viorel- cel care s-a ingrijorat de mine. fratiorul meu.
~Oameni(Cata,Mircea,unii de la H,de la B,fosti vianisti,tipa,tip,stalkeri etc etc)
~ ALEXANDRU-omu' meu de baza..practic salvarea mea


Ursus evolution. Piata Constitutiei. Lume. Bere. Alune. Colegi. Distractie. 

1. Patricia si eu in 381,absorbite de comentarea unei convorbiri , uitam sa coboram la Unirii unde trebuia sa ne intalnim cu Claudiu. Eh..coboram noi,o luam pe jos pana la Unirii,comentand aceeasi convorbire(stiu..lunga era convorbirea aia),ajungem la mec ,vine si Claudiu. NEXT STOP: Ursus revolution.

2. Ursus evolution,P-ta Constitutiei,nebunie. Vedem oameni asezati in sir indian in fata a doua casute.Ne orientam si, .. mda..sirul indian(tin sa mentionez ca India are acum o populatie de 1,21 mld..intelegeti aluzia,nu? :)) )era pentru jetoanele de bere. Da,acum se explica numarul mare de oameni. Luam jetoanele,mergem sa ne luam bere,ne intalnim cu oameni(asa am stabilit sa ii numesc) ,radem,glumim,dar incepe E.M.I.L. Nebunie,cantam in cor,mai cade berea din pahare ca de,asa e cand dansezi cu berea-n mana. Luam o pauza,facem poze,mai glumim,mai o bere. Vita de vie-alta nebunie.Parazitii-si mai nebunie. Claudiu: "stii,nu,ca ce canta ei acolo,cam e instigare la violenta.". Eu(sec): ":)) da,oarecum.dar nu e cazul aici.". Eu vin cu ideea de a pleca pe lipscani. Patricia si cu Claudiu,sunt de acord. 

3.Oktoberfest Pub

pana la oktober,incercam noi la Fredo..ciu-ciu.toate mesele rezervate.plecam. Claudiu: "hai frate in oktober" Noi: "HAI!".
 Ajungem,vedem fete cunoscute(adica vianisti),Patricia si cu Claudiu isi iau cate o bere, eu: limonada la litru. :))
Nu mai stiu cum am ajuns la povestea cu Andrei. Mareee persoana Andrei asta. Din una-n alta,deci,ajungem la el. Patricia imi spune sa ii zic lui Claudiu tot despre el (tinand cont ca ea stie tot). Incep eu sa vorbesc si ii povestesc despre "noi" (adica eu si Andrei). 

EU: -Nu stiu frate..nu suport sa nu imi stiu locul in viata unui om,adica in viata lui Andrei,sa nu te iau pe la Ploiesti. Na,acum stii si cum il cheama. Asaaa..adica pe scurt: ce sunt pentru el. A fost ceva? Daca a fost,de ce nu mai e acum? Adica da,stiu,mi-am facut oarecum planuri,care ulterior mi-au fost spulberate de activitatea pe facebook.
CLAUDIU: - A ta?
EU: - Nu ba,nu a mea. Lasa-ma sa termin. ''Io'' am fost de vina? El a fost de vina? Nu vreau sa dau vina pe el,asa ca o sa zic ca poate eu am fost de vina.
 PATRICIA: -PAI TU! Daca nu ai facut ce trebuia atunci joi.
EU:-Da,eu si tupeu'... Cand e pentru altul,da, dar cand vine vorba de mine,ma inrosesc si pana mea..ma pierd,devin timida. 
(imi suna telefonul-mama)
 MAMA: Unde esti? 
EU: bla bla....statie la coltea..cu Patri..DA..DA..stiu..da..te sun..da..da...da.AHAAA..am inteles.pa.
CLAUDIU(??): -Cine?
EU: Mama.Gata fratilor,v-am pupat..plec. Acasa cu mine,sunt sigura.Mama face fitze ca de,stiti voi,scenarii a la stirile de la ora 5.(ora 10:30 cred..habar n-am..ceasu era stricat..telefonul prin geanta)
PATRICIA SI CLAUDIU: Bine..pa..pa.Ne auzim,facebook alea.
EU: Aha.da.pa.
si aici incepe aventura: da-i Carmen si alearga pe lipscani sa nu pierzi 783-ul :)) Ajung in statie ,vine 783-ul. Urc.. Ma miram eu ca eram cam gol,dar de.. Imi scot castile,pana mea..absorbita de muzica,dar totusi atenta la drum,vad ca o ia dubios pe alta ruta. Il intreb pe sofer unde pana mea merge.

SOFERUL:-Pai,domnisoara,ma retrag.Nu ai vazut ca sus scrie ca ma retrag? aa..stai, te-ai uitat jos pe parbriz..aaa..inteleg."
EU: -OHHH..FUCKITY FUCK FUCK.
SOFERUL: Deci,te las aici si iei 783-ul care pleaca in juma de ora spre Unirii si de acolo iei alt 783,p-ala de noapte,si ajungi in otopeni sa stii,cam pe la 1.
EU: OKK..NU! NU E BINE! 

Ma uit in jurul meu..pustietate..in stanga-camp,in dreapta-autobuze. Praful se ridicase din cauza autobuzului care intrase cu viteza in autobaza. In the middle of the night.PARDON. in the middle of NOWHERE.   PANICAAAA!!

URGENT l-am sunat pe Alexandru (care era la mama naibii,prin nu stiu ce parte a Ilfovului,oricum,total opus de locul unde ma aflam eu) sa vina sa ma ia. ASAP. I-am explicat unde sunt. Putea sa vina sa ma ia de la unirii,dar nu,nu mai mergeam cu 783-ul iar spre unirii,deci am convenit sa vina sa ma ia de la autobaza Pipera. :)) 

Pana una-alta.. o sun pe mama..tipete: "UNDE ESTI? LA ORA 11:45. LA MAMA NAIBII IN PIPERA.CE CAUTI ACOLOO?? CUM AI REUSIT? VINE ALEXANDRU? BINE,bine.. ma sunati cand AJUNGETI ACASA. Imediat Carmen,nu dupa juma de ora. OK??? "

[AH,intre timp,am uitat sa va spun,soferul m-a dus intr-o ghereta si m-a predat unei femei care taxa foile de parcurs ale soferilor,sa am unde sa stau pana venea Alexandru.] 

EVRIKA!! Ma suna Alexandru. Urc in masina si acasa nu noi.)

Viorel imi da mesaj dupa ce imi vede statusul de pe facebook(dat din ghereta :)) ) : "Carmen,esti ok? Cum dracu ai ajuns acolo? :)) Vine cineva sa te ia?" ma rog..l-am sunat si i-am povestit tot si am ras si.. etc.

Cam asta e povestea.. plina de peripetii si mai ales,de ganduri si de sfaturi de la Patricia si Claudiu in legatura cu Andrei. Si cu mine. Si cu "noi". :))  


1 comment:

  1. WOW” . nu, deci WOW!! ce mai aventura mai,auzi, sa te retragi tu in Pipera din mijlocul nucleului capitaloid al agitatiei si aglomeratiei :)) Ce mai experienta! Pai e clar, inceputul a prevestit totul: ai uitat sa cobori la Unirii..si ca sa fie si mai si, AMANDOUA ati uitat ce aveati de facut.(app, sunt curioasa ce discutie va absorbise atat de mult :P ) Apoi, ce sa mai, toate au curs, ca sa ajungi in punctul culminant, in the NOWHERE LAND :D Totusi...happy end, nu? ;)

    ReplyDelete