Tuesday, December 18, 2012

sa urlu de durere?


SFAT: citeste cu voce tare randurile asternute mai jos.


1. de ce? de ce, ce?  

-nimeni nu va raspunde intrebarii tale. Dar eu stiu sa iti raspund la una singura: da, trebuie sa iti faci o viata care se va termina ca un rahat. (nu, nu o sa imi cer scuze de exprimare.) 

2. cat poti sa suporti? sa suport mirosul sau ce?   

-citesti vietile oamenilor, adevarati sau falsi, ai vrea si tu si stii ca nu se poate. Iti faci un ideal din tot si cauti acel ideal de cacat. Nu cred ca altii se satura sa consume idealurile tampite* impuse de societate pentru ca na, li se par normale - exact asa cum te obisnuiesti cu mirosul imbacsit din autobuz. 

* si da, idealul meu e altul. 

3. poti? sa pot ce?

- sa traiesti in lumea asta de tot caramelul, sa te uiti in stanga si dupa aceea in dreapta si sa realizezi ca tot ce poti sa oferi este un zambet si o informatie.
-sa vezi ca singur nu poti sa muti muntii. si stii care e prostia? noi nici nu vrem sa ii mutam, ci e doar o ambitie idioata. e un fel de aripa smulsa din ultima victima - o musca ce ti-a stat pe buze pentru o ora si o pastrezi ca sa vezi ca ai putut sa ajungi sa faci ce ti-ai propus si sa iti dai seama mai tarziu ca, cel mai probabil, nu te-a ajutat cu nimic. nici aripa si nici musca.

4.vrei sa stii? sa stiu ce? 

- ca nu o sa poti sa "dezbraci" pana la nerv. nu o sa o/il cunosti niciodata asa cum se stie ea/el. dar poate eu pot. ingamfare? poate. realism? cel mai probabil. autoconvingere pentru cresterea stimei de sine? 110%. 

5. am intrebari!!

- vrei un raspuns? nu te-ai simtit niciodata depasit, neindragostit, infectat de lipsa ratiunii pana in maduva oaselor, idiot, neputincios, lipsit de putere, indecis, cretin, impulsiv, necredincios chiar toate deodata? si tu?     nu?   sigur? oare sa iti spun ca eu da? 

6. raspuns!!

-da, eu da. asa ma simt acum.

7. inca mai am nelamuriri. cred ca o sa scriu si dupa jumatate de ora. 

[-musca nu este o musca. este un om si reprezentarea lui in capul meu este musca. musca nu iti vorbeste , ci te bazaie seara si te face sa te trezesti din betia somnului, te face sa o omori si urmatoarea zi o ierti si te ierti , desi inca esti iritat ca nu ai putut s-o iei si s-o sufoci intr-un borcan.-]



 

No comments:

Post a Comment