Sunday, March 17, 2013

a.





eram a si tu erai c. si b-ul facea tot ce e gresit. ma certam cu sine ca nu reuseam sa te pronunt, sa te scriu, sa te stiu.

si vad fete ce iti iau bani si tu le platesti si stiu ca nu asta vrei. nici eu nu vreau sa stiu ca ai un alt a. vreau sa cred ca pot sa iti fiu vocala, sa nu poti sa spui "mama" sau "doamne". vreau sa simti ce simt si eu cand sunt vocala.

 sa stiu ca imi esti in nume, in cer si in ceai. sa stiu ca imi esti c-ul si si si si..si ca nu vreau sa stai departe de a. nu cer mult, nu cer putin, ci cer sa te stabilesti.


sunt azi, racita in pupila si in nemiscata-mi respiratie  si ma uit cum trece si cum trece incet si neclintit pe langa mine b-ul. si imi amintesc de mine si de c.  m-as certa cu el dar nu ma stie. ma certam cu molecula de apa de pe obraz. nu recunosc ca e ceva. NU. tac in palma si se sinucid cuvintele. ma sufoc in tacere si simt cum mi se taie respiratia cand obrazul ma ustura de la *c?!

voiam sa merg si sa ma asez pe Bordura si sa astept sa faca *Cerul ceva. nimic complex, nimic inzestrat de magia noastra, ci uite cum imi pun mana la gura si parca simt ca-mi lipsesti.

ma arde Becul si totusi ce imi taie *Capul parca ma face sa ma doara si mai tare. si iti pierd minutele din geamantanul iubitei tale doar pentru ca pot si pentru ca vreau. nu-mi pasa ca esti la trei kilometri. sunt in stare sa imi alerg ego-ul si sa il infrunt cu tine.

era frig, *ceata, picurii de ploaie erau reci si taiosi, simteam cum imi mustra carnea si acum vedeam pielea ta cu adevarat. ti-am atins mana si mi-am simtit viata. in schimb, *c mi-ai tresarit?  bate ceva inauntru, se zbate sa iasa sa iti spuna ce simte pentru ca stapana uita de fiecare data cand te vede.

tin minte si nu iert.  cred ca iertarea e lasitate si in acelasi timp iubire. iata, nici c si nici a in iubire.. semn ca iubesc fara...

fara sa respir, fara sa musc din sufletul tau, imi esti drag si te simt asa de dulce.


curcubeul nu-mi ajunge
simt cum ma striga,
asa cum noaptea ma ninge,
si o simt cum ma striga.

plec de langa cadavrul inimii tale abandonat de fata ce venea la tine in weekend si te lasa nefericit si incomplet, nestrans din colturile apartamentului si te simteam cum imi rogi iertarea. te iubeam, iubesc, iubim, cersim, te simt.

pa.




No comments:

Post a Comment