Saturday, September 14, 2013

orice. ce?

stiti ce e frumoasa?
viata in care nu exista strop de amintiri.
mi-as dori sa cred ca nu exista durere.
durerea aia de tip nostalgic, plina de sens si de iubire in acelasi timp.
pentru ca e creata de oamenii pe care inca ii mai iubim.

[sa nu te prind ca o sa comentezi asa: "aaa, iubire. cacat, defineste iubirea. nu exista iubire. nu la varsta asta. nu acum. nu cu oamenii de acum."]
 AM SA TE CONTRAZIC.

IUBESTI tocmai pentru ca iubim atat de diferit, superficial, profund, pierdut, constant, ratacind.

-azi am sa fiu colorata in scris. sau nu.-

am primit in ultimul timp idei de oameni. da, ai citit bine. idei.  oameni d-aia frumosi, cu intrebari pline de emotii ce efectiv "cerseau" un raspuns ajutator. 

ei mi-au aratat altfel ca sunt un om visator.
usor, incep sa prind incredere in oameni. din nou.

am perna prea tare si gandurile nu s-au asezat cum trebuie. ma gandesc la cum mii de oameni acum sunt fericiti in sinea lor, in prostia lor, in greselile lor. maine se vor trezi si isi vor arunca cu apa pe fata si vor realiza nesimtirea de pe chipul lor. sau cel putin asta vreau eu sa pateasca.
uita sa arunce o privire la oamenii nefericiti si se cred dumnezei. am fost si eu acolo, ca ei, dar doar pentru o zi. cand totul pare magic si ti se pare totul atat de..care e cuvantul? atat de unicorn!!
a fost el.
 atunci.
au fost probabil texte.

 na, ce sa mai cred?
 ce zici?
de ce nu l-am mai crezut dupa un timp?
pentru ca altii au fost atat de expliciti in dualitatea lor.

vai cat doare nesiguranta "adevarului" in lumea plina de alb si negru, de zi si de noapte, de rau si de bine, de frumos si de..mai putin frumos, de gresit si de corect!!
doare pana la singuratatea ta. pentru ca refuz, pentru ca nu mai risc sa pierd.

n-am sa mai pierd!!

GATA!
ti-as tipa in ureche si ti-as spune ca te urasc ca ma iubesti. si acum sa nu crezi ca zic de o persoana. e vorba de nesiguranta. ea ma iubeste si empatizez cu ea degeaba.

{poftim, ti-am scris tie!
da, TIE?!
te miri de unde te cunosc?
eh, te cunosc pentru ca ma cunosc, altfel nu as mai vorbi cu tine.}






No comments:

Post a Comment