Wednesday, December 26, 2012

bule de sclipici *

trebuia sa ajung si la asta..doar e timpul.

nu sunt trista sau ceva, pur si simplu nu cred in spiritul craciunului. nu cred in cadouri date cuiva doar pentru ca esti in post si na, trebuie sa iti speli injuraturile, noptile petrecute nu acasa , bauturile dubioase , pe 23 sau 24 decembrie si, daca tot te simti mai bun, dai niste bani pe cacaturi. oamenii sunt ipocriti de sarbatori. nu imi ura "sarbatori fericite" , nu imi ura nici de rau si nici de bine. prefer sa zac in ignoranta mea..prefer sa trimit un mesaj sec tuturor doar pentru ca presiunea e mare. nu..e si mai rau daca ma suni. "vreau sa iti urez PE ACEASTA CALE bla bla bla". FUCK YOU HARD!! pe aceasta cale??? serios?

prea dramatic? eu zic ca nu.
lumea ar spune ca fac parte din gasca haterilor. ei bine..sugeti in continuare din paiele voastre fandosite ce stau in paharele de pe tejgheaua clubului select. prefer sa beau vin si sa ma uit la un film prost. da, singura. te-ai mirat suficient?



cad din cerul meu in cerul tau si dupa ma izbesc de zapada rece numita realitate. ma trezesc cu o durere groaznica de cap..dar e bine, macar simt ceva si realizez ca inca mai sunt capabila de a simti. atat pot azi.. atat pot sa dau din ignoranta mea. poate zapada va spala si creierele gri de pe asfaltul uscat calcat de atatia oameni in picioare ce n-au un scop... atat. oh, si zapada roza de sange va fi material de fotografii. iubesc fotografii, iubesc tot ce poate fi pastrat, inchis etans si tinut sub perna.



oh..si iubesc sclipiciul. e singurul lucru pe care il pot accepta. 

No comments:

Post a Comment