Wednesday, January 16, 2013

cand asfaltul nu poate atinge cerul. sau invers.



ma simt ca si cum cineva tocmai ce mi-a strecurat alta viata in mine.
simt cum pana si firul de par ma doare. 
simt ca as vrea sa ma mut in tricoul tau si sa raman acolo pana cand voi vrea eu.
cateodata imi spun sa nu mai simt, sa nu mai cred, sa nu te mai iubesc, sa nu ma mai vreau in tricoul tau.

dar oare ai ghicit ce simti cand nu uiti sa te uiti la mine? nimic nu ma face sa cred ca probabil imi va ramane stampilata in cap vocea, tu, ego-ul, genele si tot. tot din tine ma lasa cu jumatate de respiratie, ma determina sa uit ca pasesc intr-o lume ce sta sa se mute pe un alt Univers. 

ajung la vorbele Nichitei Stanescu: "nu sunt altceva decat o pata de sange care vorbeste". vorbeste despre tine. respira "despre" tine.

exagerez pozitiv cateodata si stiu asta. e probabil resursa mea de iubire infinita si pulsul din vene de vina. ma inrosesc!! vezi asta? 

ha..
ce sa vezi tu? 
esti preocupat cu vantul.
realizez ca niciodata nu am sa scap de dragostea incurabila ce o am in sange.

simt cum se cutremura lumina becului alaturi de aerul ce il expir. parca pana si fumul stie ca imi tremura sufletul cand creierul deja o ia spre tine. 

ecoul..!! ecoul gandului meu trece deasupra parului tau si ramane la mine. il sigilez, il sarut si te iau pe tot in brate. asa sunt sigura ca poti sa ma ierti..asa poate o sa ma ajuti sa ma iert.

ceata mi-a intrat in verdele ochiului si paseste incet in mine. deschide camera in care esti tu. si deschide, deschide, deschide...

oh..se opreste. te-a gasit peste tot. pleaca dezamagita pentru ca vreau sa te pastrez.. s-a mirat. DA!! din moment ce esti aici, aici ramai. 


as fi in stare sa te numar, as fi in stare sa te iau, as fi stare sa stau locului daca asta vrei. 

culoarul si fumul. si tu. si peretii parca dadeau sa spuna ca tu esti prea departe desi intr-un mod paradoxal erai destul de aproape..parca insuficient si in acelasi timp suficient. cum poti sa fii asa? 

prosopul rosu m-a invaluit si am fost nevoita sa stau cinspe minute, blocata, sa inteleg de ce ma blochez.


nu e despre tine. stii, nu? e despre mine. despre n....


No comments:

Post a Comment