Friday, January 11, 2013

ce(-)ai ?




cafea si scriu. ma gandesc la raceala stalpilor si ma gandesc cum eu trec pe langa ei. e prea de dimineata si simt ca nici nu am dormit.

nimic nu e mai rau decat o seara in care colturile mintii iti sunt desenate de cineva. simti ca fumul de tigara nu ti-a umplut suficient creierul si simti ca se dilata timpul in ere atunci cand te gandesti la cineva.

trebuia sa plec din casa acum un sfert de ceas dar nu mi-am gasit pliculetul de ceai. am fost nevoita sa beau altceva si ma simt nefericita in boabe de cafea. astept sa ies si sa vad daca pot sa ma gandesc la altceva.

i-am zis cuiva ca o sa ne vedem azi si ca o sa imi aduc toate personalitatile. am promis ca o sa fie plin. imi place vremea intunecata. parca oamenii tristi au un motiv in plus sa fie asa. eu sunt fericita ca e asa. simt ca asa ar trebui sa fie vremea. mi se cuvine vremea asta pentru ca asa era si ceaiul ce nu l-am gasit.

m-am pierdut pentru o clipa in perna rosie. m-am sufocat in ganduri si parca mi-a luat un mileniu sa realizez ca trebuie sa ma ridic. nu de alta, dar nu te aveam. si imi doream si inca imi doresc sa te am. tu esti intelegator si desi ma enervezi ca imi aburesti ochelarii, te iert. pe tine te iert. pe tine si inca pe cineva. iti iubeam mirosul, iubesc sa te gust si stiu ca treptat te voi avea. te voi avea pana voi traversa si te voi cumpara. atat imi mai trebuie. tu esti ceaiul meu si trebuie sa stai in dulapul cu ceaiuri. punct. trebuie sa stiu ca esti acolo pentru mine. da, iubesc ceaiul.

trebuia sa plec din casa acum un ceas dar m-am gandit la tine si m-am incumetat sa ies. poate o sa ma opresc si o sa cumpar pe altul. sa vezi atunci ce gelos o sa fii ca nu ai fost tu.

si da, iubesc. iubesc ceaiul.
nu-mi sta in cele n-spe personalitati sa scriu dimineata. seara imi este criticul. atunci voi vedea ce trebuia sa fac diferit. 

No comments:

Post a Comment