Wednesday, January 23, 2013

n-am si nici nu o sa am.

rezonez cu bacovia si il inteleg. il inteleg teribil si imi place sa cred ca a scris pentru....mine?
serios.
priveste

"Cu gândul meu
La tine,
Am întâlnit
Aspecte similare.

Părea că eşti
Chiar tu...
Doar sufletul tău
Mai rămânea
Să difere.

Şi astfel,
Din mersul meu,
Psihologii, diverse,
Mă-ndreptau,
În marşul greu
Al străzii."
                 
                            ("Obsesii", G. Bacovia)


cateodata privesc in oglinda si simt ca trebuie sa ma mut. si ma mut, frate.  ma mut dintr-un gand in altul si realizez ca ajung tot la tine. e ciudat, mai e cineva. e cineva care ma face sa cred ca inca mai poti iubi prin suparare. sunt momentele alea idioate cand privesc spre oameni si ma gandesc ca ei nu sunt ca mine.
chiar nu sunt. si simt cum fiecare privire de-a lor te ia, te judeca si uita sa iti dea si un raspuns la ce esti. nu te ajuta cu nimic cand vezi ca pui suflet intr-un pahar ce sta aruncat pe soseaua pe unde iti faci drum sa treci,si poate te baga el in seamna

as vrea sa imi rulez viata pe palma gandirii tale si sa ma las la bronzat iubiri.

prefer sa stau si sa te privesc cum pleci si nu realizezi ca ti-ai lasat ceva in capul meu. uiti, nu ceri, nu vrei sa stii de ce ai uitat.

privesc in urma si ma vad. eu si cu tine, imi tineai viata in palme si nu iti era teama ca o vei pierde. erai alaturi de ce aveai mai drag.. am fost acolo si ai uitat cum e sa vorbesti cu cineva de aici. nu incerca sa ma cauti. nu's aici.

SIMT sum mi-a fugit pamantul de sub picioare si am ramas pe un norisor de lacrimi. stiu ca daca plang am sa cad si am sa..

am sa fiu altundeva. si sa stii sa am ales sa plang si sa alunec in abisul aiurit al vietii mele. la mine, viata nu are urcusuri si coborasuri..la mine e formata din...

ce tot zic aici?? nici macar nu e formata.

simt cum alegerea nu o fac. ti-am spus ca am ales?

da, ma! sunt mandra de mine. am ales sa nu aleg. am ales sa stau si sa ma uit cum va luptati pentru mine. sunt un arbitru teribil si cel mai probabil o sa plec cu mana-n fund inainte ca meciul sa se termine. poate...

poate..atat pot sa zic: POATE daca ai fi incercat, poate daca stiai cum sa razi, poate daca...

si dorm pe umarul meu. si e bine.

n-am terminat ce aveam de zis, dar am obosit sa ma caut.  



No comments:

Post a Comment