Saturday, January 19, 2013

mi-as fi dorit sa fiti obiecte.

si cand te-ai gandit sa imi scrijelesti pe suprafata muschiului numele tau?

ohh...cat de romantic suna, nu? stiu..e amuzant cum nu cred in asta.

simt cum e greu sa alegi..e ca si cum te-as pune sa alegi fie intre pierderea vazului, fie intre pierderea auzului. da..asa sunt eu acum. of...asa cum picurii de ploaie pe unii ii mangaie si le aluneca pe piele, mie imi e rusine sa ii ating. nu-mi permit sa ii am si simt cum le iau celorlalti fericirea.

lumina becului de la coltul strazii ma determina sa imi inchid pleoapele si sa vad daca ai fost acolo. vad o umbra. fara frica, imi iau geaca, uit cheile, uit lumea, izbesc usa de perete si ajung in fata ploii. impunatoare, te delimiteaza, te face mai frumos, mai bland. ma opresc, respir incet si o iau la fuga. mi-e teama sa nu te dizolve. vreau sa te iau rapid, sa imi scot geaca si sa te aduc in casa. si fac asta. intotdeauna fac asta, numai ca nu se vede. lipsita de relele intentii, calc aiurea si, si, si.. ce sa crezi? in fata blocului ma opreste o babuta si imi spune ca..off..am uitat.

stii ce? stii ce am sa fac? n-am sa ma mai uit inapoi. asta am sa fac. da..am sa iau luminita din capatul tunelului si am sa dezvolt o teorie cum ca dupa ea sta degeaba acolo. asteapta pe Nimeni.

revenind...babuta a plecat..a luat-o agale si a uitat sa se mai roage o secunde pentru mine sau de mine. nu mai conta, si-asa il aveam. am impins usa cu piciorul (desi stiam ca am lasat-o de perete) si am vazut in fata mea un tine. da..te-am vazut. iar. si era sa il scap din geaca pe celalalt si imi era mila si nu stiam de cine sa am grija.

KSDKVLMALS ! *zbang*
(rostind printre dinti): DA! Alo?  Pfff, erau doua mesaje. de la..?? da! de la..si de la...

arghh..si cateodata as vrea sa iau pauza. sa ies pe usa si sa ma las in scrumiera. sa ma las acolo, langa cafea, langa ce eram obisnuita. nu trebuia sa apari tu si sa ma iei intre degete si sa uiti ca nu e tocmi moral sa ma stingi pana la calcaie.

e amuzant...nu ma stiu, nu te stiu, nu te stiu nici pe tine. si as vrea sa pot! dar nu pot. nu m-am trezit suficient incat sa merit sa stiu ce vreau.

as putea, totusi, sa ma las in intuneric si liniste si sa stau, nepasatoare si iertatoare, in mainile tale..daca as putea, totusi...

No comments:

Post a Comment